VIDEO MARKETING

 

Co to jest video marketing?

Video Marketing – to sposób promocji produktów lub usług za pomocą krótkich, atrakcyjnych i edukacyjnych filmów, które umieszczane są w Internecie. Głównym celem sporządzania takich filmów jest rozprzestrzeniania świadomości potencjalnych klientów na temat firmy i jej produktów lub usług oraz finalnie zwiększenie sprzedaży.

Jak wykorzystać video w Sieci dla rozwoju własnej firmy?

Komunikacja wideo jest skutecznym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów oraz  prezentowania swoich produktów lub usług. Wizualny przekaz wiadomości sprawia, że oddziałuje ona mocno na nasze emocje, a te z kolei odpowiedzialne są za wiele decyzji zakupowych. Aby klient zapamiętał produkt doskonałym sposobem jest właśnie pokazanie go i zachęcenie do interakcji. Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej i łatwość dystrybucji to kolejny zalety przekazu wideo. Film może zostać umieszczony na stronie internetowej firmy lub partnerów.  Może być również elementem  e-mailingu lub newslettera, co podnosi ich atrakcyjność dla odbiorców. Kolejne kanały dystrybucji to darmowe portale  video np. youtube.com czy vimeo.com, wyszukiwarki i blogi tematyczne. 

Referencje

Bez wątpienia realni konsumenci zachwalający produkt są dużo bardziej wiarygodni niż napisane na najpiękniejszym papierze firmowym referencje. Zatem warto zachęcić Państwa klientów do takiej formy wypowiedzi.

Video szkoleniowe – webcasty

Nagranie wystąpień i prezentacji podczas firmowych szkoleń i konferencji umożliwia ich późniejszą dystrybucję  wśród  pracowników firmy. Dzięki temu przekazywane treści mogą objąć szerszą rzeszę odbiorców i tym samym znacznie obniżyć koszty szkoleń w Państwa firmie. Materiały te prezentują merytoryczną wiedzę, mogą zatem również znaleźć się na Państwa stronie internetowej w filmów edukacyjnych.

Wzrost oglądalności strony firmowej

Jeśli przykujemy uwagę widzów naszym filmem, wzbudzamy jego zainteresowanie i tym samym skutecznie przyciągamy nowych użytkowników na firmową witrynę. Natomiast pozycjonowanie filmów w sieci przekłada się nie tylko na zwiększenie grona ich odbiorców, ale podnosi pozycję firmy w naturalnych wynikach wyszukiwarek co jest niewątpliwie korzyścią.

Transmisje na żywo

Dzięki wykorzystaniu transmisji video, każde Państwa wydarzenie może dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców. Z badań wynika,  że transmisję online ogląda zazwyczaj co najmniej 4 razy więcej osób niż przybyłych na salę. Zapraszanie swoich klientów na transmisje online jest doskonałym sposobem na utrzymanie z nimi dobrych i nie nachalnych  kontaktów.

W celu przygotowania dla Państwa scenariusza i wyceny produkcji filmowej prosimy o wypełnienie poniższego formularza. 

 

 

Brief-dla-Klienta.docx

 Formularz  należy odesłać na adres info@digitalpromo.pl 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *