APLIKACJE MOBILNE

Czy myśleli Państwo o ożywieniu swoich publikacji? O pokazaniu swoim klientom oferty w postaci katalogów projektowanych specjalnie na urządzenia mobilne? A może sami jesteście użytkownikami smartfonów lub tabletów i urzekło was czasopismo, w którym mogliście za pomocą dotyku przesuwać elementy, klikając otwierać opisy produktów, uaktywniać dodatkowe pełnoekranowe zdjęcia, oglądać filmy i animacje, rozwiązywać krzyżówki czy oglądać produkty dookoła i jednym kliknięciem dokonywać zakupu?

Specjalizujemy się w tworzeniu publikacji (czasopism, katalogów, prezentacji) w technologii pozwalającej wzbogacić Państwa wydanie w szeroko rozumianą interaktywność, angażującą odbiorcę, dającą możliwość pokazania większej ilości produktów i treści, atrakcyjną wizualnie. Niektórzy z Państwa zapewne mieli do czynienia z interaktywną wersją formatu PDF. Format ten niestety ma wiele ograniczeń, lista dostępnych interaktywności kończy się na filmie, dźwięku, linkach i formularzach. Jest to dobry sposób do zrobienia prezentacji takiej jak ta ale nie wykorzystuje w pełni potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych. To co proponujemy to gazeta czy katalog zamknięty w aplikacji, z nieograniczoną liczbą funkcjonalnych dodatków, pobierany przez użytkownika na urządzenie takie jak tablet czy smatrfon, funkcjonujący jako niezależny program nie wymagający oprogramowania typu Adobe Reader oraz połączenia z internetem. Efektem końcowym naszych działań jest stworzenie z Państwa materiałów, pakietu gotowego do umieszczenia w Appstore (dla użytkowników sprzętu firmy Apple), Google Play ( dla posiadaczy systemy Android) i w internecie.

Przykładowe możliwości publikacji mobilnych

Gdy w Państwa katalogu czy magazynie ważne są zdjęcia, a atrakcyjne pokazanie produktu wpływa na zwiększenie sprzedaży, z pewnością możliwość pokazania ich pełnoekranowo będzie interesująca. Po zastosowaniu gestu „szczypania” możemy zobaczyć szczegóły zdjęcia w powiększeniu przy zachowaniu wysokiej jakości, co będzie bardzo użyteczne przy schematach, instrukcjach obsługi i mapach.

Przykład użycia puzzli jako atrakcyjnej formy reklamy, po ułożeniu których nasz klient otrzymuje zaproszenie na jazdę próbną samochodem.

Dzięki możliwości umieszczania przewijanych podstron, reagujących na przesunięcie palcem, opis produktów możemy przedstawić w postaci pokazów slajdów, animacji, interaktywnych przycisków, wywołujących dodatkowe
zdjęcia i opisy oraz filmy i dźwięki. Bogate możliwości interakcji z użytkownikiem tabletu to również kolorowanki, krzyżówki, labirynty i gry pamięciowe. Książeczki dla dzieci stają się intrygującą przygodą, w której dziecko zagląda do wnętrza Ziemi, układa szkielet dinozaura czy dzięki wbudowanemu w urządzenie żyroskopowi, ćwiczy precyzję, starając się wcelować kulką w oznaczony punkt. W książeczkach skierowanych do młodszych dzieci możemy dołączyć pliki karaoke gdzie lektor czyta bajkę , a podświetlający się na ekranie tekst wskazuje wymawiane słowo, ucząc maluchy czytać.

Wyobraźmy sobie, że każdy oglądany na tablecie czy smartfonie przedmiot można obracać palcem o 360 stopni  i oglądać go ze wszystkich stron. Czy reklamując swój produkt nie marzyli Państwo o takiej możliwości? W przypadku tej interaktywności na bazie zdjęć tworzymy panoramę, a użytkownik przesuwając palcem po ekranie obraca produkt dookoła.

Przykładowe linki do publikacji wykonanych przy użyciu stosowanej przez nas technologi

Magazyny – Android
Katalogi – iPad / iPhone
Książeczki dla dzieci – iPad / iPhone

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W APLIKACJE MOBILNE?

Atrakcyjny użytkownik

Posiadacze urządzeń mobilnych to duża i szybko rosnąca grupa docelowa, wrażliwa na innowacyjność i technologiczne nowinki, dbająca o prestiż oraz doceniająca firmy komunikujące się w nowoczesny sposób.

Potencjalną grupą docelową publikacji tworzonych na urządzenia  mobilne są:
• ludzie młodzi (uczniowie, studenci), którzy intensywnie korzystają  z aplikacji w smartfonie czy tablecie przede wszystkim dla rozrywki i nauki
• dojrzali profesjonaliści – osoby pracujące z wyższym wykształceniem i wysokim statusem społecznym, często na wysokich stanowiskach, decyzyjni
• grupa osób średniozamożnych, z dużych i średnich miast, aspirująca, traktująca urządzenia mobilne jako synonim prestiżu podnoszącego ich statut.

Innowacyjność i technologiczne zaawansowanie

Wszystkie firmy dbające o wizerunek innowacyjnych przedsiębiorstw powinny w naturalny sposobów zainteresować się czymś co dopiero pojawia się na rynku polskim, dając szansę zaprezentowania się klientowi jako lider na rynku zaawansowanych technologi. Na rynku urządzeń mobilnych panuje wciąż niewielka konkurencja, a użytkownicy nadal pozostają chłonni i otwarci na przedstawiane treści.

Korzyści z geolokalizacji

Użytkownicy urządzeń przenośnych chętnie korzystają z aplikacji służących do odnajdywania rozmaitych punktów usługowych. Dzięki naszej technologi możliwe jest wskazanie klientowi najkrótszej drogi do punktu sprzedaży.

Międzynarodowe dotarcie

Nie zapominajmy o fakcie że nasze publikacje będą naturalnie dostępne na całym świecie. Nie musimy ponosić dodatkowych opłat za wydanie wersji wielojęzycznych, można je umieścić w jednej publikacji dając możliwość wyboru wersji językowej. Taka możliwość znacząco zwiększa dostępność naszych wydań i pozwala osiągnąć nieporównywalnie wyższy wynik sprzedaży niż obecnie.

Różnorodność form prezentacji

Obecnie w aplikacjach mobilnych możemy lokować produkty czy markę wykorzystując product placement, zamieszczając multimedialne formy reklamowe, konkursy, gry czy atrakcyjne prezentacje produktów (czasy zdjęć w niskich rozdzielczościach dawno minęły zważywszy na parametry wyświetlaczy Retina, stosowanych w nowych tabletach Apple gdzie sugerowana rozdzielczość dla obrazów to 264 ppi !). Bogata paleta interaktywnych możliwości, z których korzystamy pozwala wykreować unikalną publikacje, która podniesie prestiż-Państwa firmy.

Koszty wersji elektronicznej i papierowej

Nie ma wątpliwości że publikowanie prasy czy katalogów na urządzenia mobilne jest kilka, a nawet kilkanaście razy tańsze. Niewątpliwie  wartością dodaną jest możliwość wzmocnienia proekologicznego wizerunku firmy.

Analizy zachowań użytkowników

Bazując na technologii używanej przez naszą firmę, mają Państwo dostęp do pełnej analizy zachowań użytkowników, raportów zainteresowania  poszczególnymi stronami publikacji, reklamami czy ilością odsłon i kliknięć w dany link.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *